Hem om 3 dagar!



Jag ska HEM om 3 dagar, och det ser jag verkligen fram emot!!
Det ska blir skönt att göra vad man vill, när man vill - i en vecka iallafall :)

Under min hemmavistelse hade jag planerat att först sova i en vecka, sedan shoppa, hänga på stan och träffa mina kompisar. Jag skulle också umgås med familjen, äta hemmalagad mat istället för de mängder pizzor jag klämt i mig på senaste, hänga med mamma och hälsa på min släkting i sjukhuset. Här i Polen ville jag fixa med mitt index, hälsa på de andra släktingarna som behöver hjälp och hänga med mina polska kompisar. Återigen träder mitt "jag" fram; alldeles för MYCKET inplanerat på kort tid!!

Undrar vad jag ska skära ner på?!
Det är alltid så jäkla jobbigt att prioritera.
Jag vill ha tid för allt i livet!

Lugna ner dig, Olivia.



Sista dagen i 2an...


Kommentarer
Postat av: Henny

Hihi vad fint kort! Ser nästan ut som morgonen efter sopot... men vad vet jag :P

2009-09-17 @ 10:30:38
Postat av: Zee

Håller med Henny! fint kort :) det är morgonen efter sopot

2009-09-17 @ 14:08:17
Postat av: Miss F

Super bild! Skont att ni ar klara med 2a aret! GRATTIS!

2009-09-20 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0