Home sweet home! ♥


Hemma.

Det är skönt, det är underbart. Jag har sovit och käkat hemma lagad mat, jag har pratat med mina morföräldrar och mamma & pappa. Jag ska bada i ett fräscht badrum! Jag ska hinna med mycket denna veckan, men jag tar en sak i sänder. Krister åkte till sina föräldrar igår kväll, medan jag stannade hos mina. Vi var på sjukhuset och hälsade på vår släkting. Det är jobbigt att se henne såhär!

Under veckan har jag planerat in;

* shopping med mamma
* hänga med kompisar
* film kvällar
* mycket sömn
* god mat
* födelsedags-firande av Henrietta
* IKEA med mamma
* packa saker till Gdansk
* rensa grejer i mitt rum
* hjälpa mamma att rensa saker här hemma
* sälja lite prylar
* ev. köpa en cykel
* ...och något mer, som jag säkert glömt att skriva här!


Undrar vad som verkligen blir av?!





Kommentarer
Postat av: Miss F

Vem alskar inte livet dar hemma? Oavsett i vilket tillstand alla ar eller man sjalv ar; Borta bra, men hemma bast! Right ? Synd dock att jag missar dig, men jag far sallskap utav Max i sthlm 3h, da jag mellanlandar ;) Och pappa anlander samma tid som mig pa sondagen...kul dar ocksa! ;) (!) (L)

2009-09-20 @ 11:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0