Psykologi & Café Ferber


Psykologin gick exakt som jag förväntat mig.

Att läsa igenom ´slidsen´ 1 gång räckte tydligen bara till 20 poäng.
Man skulle ha 24 poäng för att klara sig.
Nu måste jag tyvärr läsa igenom ´slidsen´ en gång till, usch.
Dumma ämne.

På kvällen stack jag ut och käkade med tjejerna.
Efter det splittrades sällskapet och Henny, Cecilia, Krister och jag fortsatte vidare mot Café Ferber. Där spenderade resten av kvällen. Det var jäteroligt, vi drack massa roliga färgglada drinkar och hade det allmänt skojj. Vi snackade om lite allt möjligt, allt som rörde himmel och jord.

Vår servetris var nog ny på jobbet för hon visste knappt vad vi beställde och spillde lite av en drink på Cecilia. Sedan när vi skulle ta ett foto, spillde Cecilia ut ännu mer...vi funderade skylla allt det spillda på servitrisen, men bara på skojj...sedan tyckte väl personalen att vi var lite lulliga för Henny sa att de småpratade om oss och trodde vi var berusade. Jaja, oavsett hur vi var - I enjoyed the evening!

Mitt nöjeschema
Fredag 15/5: grillkväll/vinkväll hos Sara
Fredag 22/5: mix-marathon hos Henny
Måndag 8/6: grillmys på stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0