Plugga baklänges?


Jahopp, helgen rusade förbi.
Som vanligt då.

Imorgon börjar mitt nya träningsliv, det ska bli spännande. Jag ska också passa på att köpa mat och fylla kylskåpet till bredden. Plugget inför Biokemin går nästan baklänges, och jag kom precis på att Psychologin är om 2 dagar. Får ta och läsa igenom fanskapet imorgon en gång och sedan kanske på tisdag ytterligare en gång. Det ska väl räcka...

Att läsa igenom Psychologin 1 gång räckte till 20 poäng. Då ska väl 2 gånger räcka till 40p?
Enligt min princip bör Psychologin följa någon slags rät linje.
Jag hoppas att deras Department också tycker likadant.

Jag är vid medvetande.
Jag står med båda fötterna på Jorden.
Men jag bryr mig inte rikigt. Inte längre.

Jag har också hittat nya vänner.
Vänner som man "klickar" med.
Alla - annorlunda än mig själv.

Jag tycker att Livet är alldeles för roligt just nu, så skönt och positivt.
Den har liksom fått en skarp vänding och en ny gnista.
Gnistan mellan mig och min Kärlek är ännu skarpare.

Jag är kär. Och tro mig, jag gillar läget!!











Kommentarer
Postat av: Anonym

Balla More Äna. ;)

2009-05-18 @ 14:28:48
Postat av: H

Haha nae du kompis, Barbie kan vi ta i sommar nar jag ar lika brun o frasch som dig o cesse.. Dessutom ar ni langa o jag kommer se ut som en legogubbe bredvid er, men kan ta den smallen.



2009-05-18 @ 16:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0