Flowery Friday!


Haha, det är riktigt roligt vad man får höra om sig själv ibland.
Visste inte att min personlighet var så himla intressant att vissa här i skolan skulle börja snacka "skit om mig", men samtidigt är det ju ganska roligt att få höra vilka historier som folk omkring hittar på.

Jag har alltid undrat vad folk säger om mig; alltså på elakt sätt då. En gång trodde några att jag hade något på G med en kille i klassen och att min kompis gjort tutt-förstoring, fastän det bara var en push-up BH som hon använde för tillfället. Bara det var roligt!! Vi garvade ihop iallafall...

Tentaperioden har precis börjat, och man kan ju säga att det märks. De flesta i vår klass har väl gått i ide, för numera ser man inga eller ytterst få klasskamrater på campus.

Igår var jag på Galeria Baltycka och köpte lite smycken, en väska och träningskläder. Var riktigt nöjd med mina spontana inköp!! Riktigt schysst att kunna böja sig ner på gymmet, utan att bry sig om att underkläderna lyser igenom de sönderslitna byxorna. Nu kan jag träna helhjärtat.

Varje kväll händer det saker. Varje kväll är planerad den här veckan.
På onsdag ska jag också vaccineras mot Hepatitis B, vilket är obligatoriskt här innan man börjar med de kliniska delarna på tredje året.

På fredag bär det av mot Sopot med tjejerna, och på lördag fortsätter drink-kvällen som vi påbörjade i fredags. Förresten, här kommer lite bilder från "Flowery Friday":








































Vi kom hem när det började ljusna. Summa kardemumma: lyckad fest!!


PS. Det stora höghuset i vänster hörn på fotot är vår skola. Inte jättesnygg precis, men de har börjat fixa till den lite. Utvecklingen går framåt!



Kommentarer
Postat av: Karin

Flowery friday verkar vara trevligt, det får vi göra här hemma när ni kommer! :D

2009-05-26 @ 20:48:53
Postat av: Anonym

Jo, det var faktiskt snack om det under själva festen. Hennys kille skulle komma på besök och resten bor antingen i gbg eller iaf sverige. :P

2009-05-27 @ 17:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0