Fullspäckat provschema


Har precis käkat middag och glass med frukstsallad ihop med tjejerna.
Nu ska jag försöka plugga medan Norah Jones sprider sin sköna musik genom högtalarna. Om 1 månad fyller jag år, som jag ska spendera på stranden med några skönheter. Dessutom har vi 51 dagar kvar i skolan innan sommarlovet får börja!!

Schemat är fullspäckat med aktiviteter; både i skolan och utanför.
Jag kommer definitivt att vara sysselsatt framöver.
Nu ser jag fram emot en händelserik period!


# Physiology 11/5 (sista deltentan)

# Medical Psychology 12/5 (Final Exam)

# Biochemistry 22/5 (sista deltentan)

# Biochemistry 8/6 (Final Exam)

# Biophysics 15/6 (Final Exam)

# Physiology 22/6 (Final Exam)

# Medical Biology 29/6 (Final Exam)




Solskyddet, ni vet!



Sötisar!



Störtsköna tjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0