Mitt nya, falska jag


Ni är falska små kräk! Och ni inspirerar mig!
Jag ska ´joina´ er nu, jag ska bli likadan.

Jag ska inte lita på någon.
Jag ska bli hemlig. Jag ska bli falsk.
Jag ska vara precis som ni redan är!

Öga för öga, tand för tand.





Jag refererar till Evelina´s tidigare inlägg:
"Jag drömde att jag tog bort min blogg. Ja och ärligt talat så har jag funderat på det. Även om jag inte skriver vad jag riktigt gör, jag vet inte ens om det verkar som att jag pluggar läkare utomlands. Så skriver jag om skitsaker som ändå är mer personliga för mig. Någon som läser kanske inte ser mina kryptiska och faktiskt genomtänkta inlägg som hänger ihop med något som handlar mkt om mig. Det senaste har jag kännt att jag inte vill att folk ska kunna ha koll på mig. Veta vad jag gör eller inte gör, de får nog ganska mkt en fel bild av mig förutom dem som känner mig på riktigt. Det var kul med blogg när jag gick gymnasiet för då kunde jag skriva massa blaha och jag tror ingen riktigt brydde sig. Mkt i och med skolan här så är det obehagligt, någon kan säga "du har ingen bra kontakt med dig syster väl!" eller "du pluggar helatiden!" " Evelina är så stel och pryd" hm ja. Som sagt, do they know me, don't think so!"

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej jag går i ettan här i gdansk och har embryoprov om två dagar. var embryo svårt förra året?? många som klarade sig efter första provet? något jag borde plugga extra på ellet tänka på?? jättetacksam för svar :D Mvh Lisa

2009-03-31 @ 23:43:26
Postat av: Olivia



Hej Lisa!



Embryon klarar man om man kan Professorns föreläsningar, det var inte svårt alls! Det hjälpte ju självklart att gå på de och vara "med" på lektionerna/seminars. Men självklart klarar man sig annars också :)



Glöm inte plugga in bilderna från boken, för det kommer bilder också!!



Hoppas det går bra, lycka till!



Olivia



2009-03-31 @ 23:55:00
URL: http://angel99procent.blogg.se/
Postat av: E

hihi ja just det sådär skrev jag!

Vi får köra på den här 'sista idioten är inte född än' och gå runt och le o strunta i dem som är lite koko!

2009-04-01 @ 16:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0