För att jag vill!


Jag önskar att jag kunde hitta på roliga saker. Jag vill;

- kolla på film, serier, vara med mina vänner, festa och shoppa
- åka till Aquapark, gå på bio och hänga på något café
- baka, rida i naturen, kanske spela lite tennis med?!

- vara med min familj och designa mitt nya rum
- hjälpa mina föräldrar planera renoveringen på vårt nya hus
- umgås med mina morföräldrar och berätta för de hur mycket de betyder för mig!

- att våra (familjens) vänner kommer över på middag till oss
- umgås med min mammas vänner
- träffa mina äldsta syskon från hufudstadten Sandra och Max!

- hälsa på Rihams föräldrar och äta goda dolmar
- besöka Carolina och Leo och deras lilla nyfödda dotter Liv
- åka till Szczecin till min 88a-syster och umgås med henne

- åka till St:Petersburg och hitta på en massa skoj med min 91a-syster
- ha filmkväll med min 87a-syster och hennes kille
- hänga mer på Akuten, hjälpa till och lära mig nya saker

Jag har väldigt svårt att förstå att: samtidigt som jag valde Läkarutbildingen, valde jag bort allt det andra som jag också ville göra!! Men jag valde utbildningen för att jag ville! Och fastän det finns ämnen i skolan som jag gillar mindre än andra tänker jag:

"Ingen har tvingat hit mig, jag har valt detta alldeles själv!"

Jag har alltid och håller på än med "multi-tasking".
Det är liksom lite av "min grej". Och jag har så sjukt svårt att bara göra en sak i sänder...








Kommentarer
Postat av: isabella

du, det där med multi tasking... funkar inte riktigt när man ska plugga.. iaf inte för mig. prova att bara plugga i ngn timme så ska du se att det nog går bättre =) kram

2009-03-08 @ 16:10:20
URL: http://isabellagorloff.blogg.se/
Postat av: H

Ja man far offra mkt... Men i senare far man ta igen allt!

2009-03-08 @ 18:53:39
Postat av: K...t

värsta rumpan! ;)

2009-03-08 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0