Knasigheter


Alla har någonting konstigt för sig.
Här kommer några av mina "knasigheter":


             Jag dricker kaktusjuice - och jag pissar grönt!


            Jag gillar benvärmare - fastän det blev omodernt efter 80-talet!


Jag använder "handikapps-hörlurar" - för andra modeller faller ur öronen...


I mitt kylskåp hänger en post-it, som påminner mig om att jag ska plugga!


Post-it på frysfacket! Anledning: där finns´The Devil himself´ (läs: glass)!!



Fler av mina "knasiga" beteenden;

- jag joggar med 3par leggins- för det känns skönare efteråt när man tar av sig de!
- min dröm är att kunna bo hemma så länge som möjligt
- jag glömmer bort mina favoritlåtar och måste skriva ner de på en lapp/lista
- efter att jag har joggat känner jag mig duktig och belönar mig med glass (!)
- jag kan lätt vispa i mig 1L glass alldeles själv
- jag blir stressad av kontrollanter fastän jag har biljett
- efter en poliskontroll är jag så "skakis" i kroppen, att jag inte kan köra därfrån...
- när någon bjuder in mig, tror jag de menar mig plus Krister!
- gillar källarlukten - med en liten touch av fukt och cement
- skriver SMS utan T9 funktionen för att det är lättare så
- efter 1L energidryck, somnar jag på direkten...


- Vad gör ni som är knasigt då?!




Kommentarer
Postat av: Tess-Angelica

Gud vilka fina benvärmare! Var har du fått tag på dem? Jag har alltid benvärmare när jag dansar och nästan alltid när jag tränar :P

2009-03-06 @ 14:22:15
URL: http://tessangelica.blogg.se/
Postat av: Tess-Angelica

hahah yes!

Hur är det med er mormor och morfar? och alla er med för den delen! saknar er alla! och nu är ni ju typ utspridda över hela världen känns det som :)



kram

2009-03-06 @ 14:25:11
URL: http://tessangelica.blogg.se/
Postat av: Tess-Angelica

okey låter super

men jag kommar vara i lindköping och tävla på påsken, första isdanstävlingen ;)



den 7 april, sen måste jag åka upp till stockholm och jobba över själva påskdagarna



:S

2009-03-06 @ 14:34:17
URL: http://tessangelica.blogg.se/
Postat av: H

Jag blir ocksa stressad av kontrollanter trots att jag har biljett! Jag ar orolig hela resan (lite smatt overdrivet kanske), speciellt har i Polen da det kanns som att de kan komma pa vad som helst for att satta dit mig och de ser inte direkt snalla ut har...

2009-03-06 @ 20:32:11
Postat av: Olivia

Haha, jag för i Sverige ser kontrollanterna iallafall "kontrollant-aktiga" ut och inte som här som värsta "rasse-biffarna"!!

2009-03-06 @ 20:34:31
URL: http://angel99procent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0