En söt kommentar


Jag blir glad av söta kommentarer här på bloggen. Jag kan liksom gå omkring i timmar; känna mig glad för att någon gillar det jag skriver, att det finns andra därute som ser sig själva i mig och att jag kan påverka - göra skillnad!

Här kommer ett exempel på en söt kommentar som jag fick:

Jag förstår PRECIS hur du känner dig!
Det verkligen blir en fysisk smärta i hjärtat när man inser sitt otroligt KLANTIGA misstag!
Men som du säger, gör dem nu istället för senare.

Ville bara säga, tack för en grymt bra blogg!
Sitter hemma med ansökningsblanketten i handen och tvekade ett tag om jag klarar av det. Men du ger mig hopp på något sätt ! =) Jag ser mig själv så mycket i dig och då känns det bra att höra att man inte är "ensam", aa nu ska ja sluta pladdra. Grymt bra INNEHÅLL på din blogg. Good luck med allt Angel.

 / Inspirerad


Tack Monira!
Du gjorde mig glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0