Tiden läker alla sår


Igår var det någon idiot som grabba tag mig i rumpan på dansgolvet. Moget!
På fredag ska jag hälsa på min syster. Det ska bli roligt.
Vi har ingen Biochemistry lab/seminar nästa måndag, det är underbart!

Imorgon ska jag handla mat.
Om 4 veckor är det äntligen Påsklov.
Då ska jag hem en hel vecka.

Fram tills dess ska jag försöka plugga effektivt.
Jag måste, för nu är det inte mycket tid kvar.
Om 3 månader börjar alla Exams. Sedan är det Sommarlov!

Jag mår dåligt.
Jag har ont i huvudet.
Jag är ledsen.

Vi har beställt pizza.
Sedan ska jag kolla serier.
Tiden läker alla sår. Eller så läker vi de själva!



Nyår 2009: Krister, min syster och hennes kille.



Kommentarer
Postat av: H

Tank sa mycket det finns att se frammemot egentligen :)



2009-03-15 @ 19:49:08
Postat av: H

Tank sa mycket det finns att se frammemot egentligen :)

2009-03-15 @ 19:50:13
Postat av: Monira

Tack så hemskt mycket. Mår lite bättre nu faktiskt men fortfarande lite illamående.



Länken funkar tyvärr inte =/

2009-03-16 @ 12:23:46
URL: http://monnni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0