Blod, svett och tårar!


Idag har jag:

- stressat mig igenom ett Physiology-prov (helt i onödan!)
- lämnat tentasalen alledeles för tidigt, och ångrat mig direkt!
- fikat med 2st Professorer

- storbölat
- haft en svacka
- blött näsblod

- fått bättre resultat än väntat (på Physion!)
- gjort potatisgratäng
- förlorat ett vad med min granne

- saknat Carolina! (och Leo)
- pratat med min syrra på msn i 4h (jobbigt!)
- funderat på att skaffa Skype...


Och som min smarta 17-åriga syster sa:
"Jag tror vi måste gå igenom allt som vi gör - för att uppnå det vi vill.
Och då vi uppnår det, inser vi att det var värt all blod, svett och tårar!





Kommentarer
Postat av: Miss F

Inget i livet kommer lätt! Men gör ditt bästa, och allt fixar sig på ett eller annat sätt! =)

2009-03-03 @ 08:53:22
Postat av: ceci

ååh så fin bild :)

2009-03-06 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0