Oriental by Night



Idag blev det en sväng på Galeria Baltycka tillsammans med Cecilia, Hanna och Zarreen. Två av de (jag nämner inga namn!) letade desperat efter en klänning att ha på sig på kvällen "Oriental by Night" på Medyk, medan jag strosade mest omkring mellan affärerna. Känns som om jag varit instängt på mitt rum sedan januari och nu, nu är jag äntligen fri!

Imorgon ska jag antagligen handla lite mat och köpa ett gymkort. Fasen vad roligt det ska bli att äntligen börja röra på sig runda kropp. Nu visar det sig att Eva och Cecilia reda har ett kort där, så Hanna, Krister och jag ska bilda en liten grupp med de två redan duktiga motionärerna.

Är precis tillbaka från "Oriental by Night" på Medyk.
Det är tyst i korridoren, någon granne lagar mat i köket.
Klockan är lite över halv sex på morgonen.

Krister har precis kommit hem...från Sopot!
Där hade han tydligen hamnar med Jeppe och Anton. Min danspartner från kvällen Chi-Chi, ligger på mig säng och vi väntar på att Krister ska se klart sin anime innan vi kan hoppas i säng. En av mina intressen i livet är sömn, speciellt på morgonen.
Det ska bli skönt att sova ut nu. Godmorgon förresten!













Kommentarer
Postat av: Miss F

Fajne zdjecie! =) Låter som en riktigt härlig dag! Själv ska jag till MEGA och shoppa något ;) Idag har jag en underbar vårdag. Solen skiner och värmer! Fåglar kvittrar och snön glittrar! Underbart! =)

2009-03-15 @ 10:24:07
Postat av: Monira

Jo jag har försökt förbereda mig på hell on earth men jag tror det kommer vara ännu värre. Men belöningen väntar... om jag nu kommer fram i mål =)

2009-03-15 @ 18:09:36
URL: http://monnni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0