"Knäppis-ryck"


Ibland vill jag göra någonting galet. Jag får "knäppis-ryck"!
Jag kan gå runt och tänka skumma saker, och nästan få för mig att jag måste göra det.
Spontana, galna och "inte-likt-mig-tankar":

- jag vill springa ett varv runt skolan, iklädd en "Ipren"-dräkt
- jag vill ropa: "I will drop a bomb!" i skolbibliotekets tysta lässal
- jag vill ´grabba´ någon slumpmässig människa i rumpan och kolla reaktionen
- jag vill kasta en rökgranat i Anatomy Department och fly därifrån
- jag vill hoppa ut ur vår "balkong" och skrika "I believe I can fly" samtidigt
- jag vill ta på mig en sopsäck och skutta jämfota runt utanför våra dorm


Okej, men tyck att jag är konstig.
Men det är den här förbaskade skolan som har gjort mig såhär.
I brist på annat än plugg, så börjar man flippa efter ett tag.
Jag gör det iallafall. Jag var helt normal innan, jag lovar.

Men jag är helt frisk.
Så försök inte diagnostisera mig, läkare wannabe!







Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahahahha du är bäääst =)

2009-03-24 @ 16:40:51
Postat av: H

haha.. knappis... men vissa saker haller jag med om, som anatomy department-grejen eller I believe I can fly ar ju inte helt fel heller.. haha. Fast det basta, och det vantar jag pa att fa se: Iprenoliven

2009-03-24 @ 22:41:48
Postat av: Miss F

HAHHHAHAHAHA!! Så sant och bäst! Vem har inte sådana knäppis-tankar egentligen?! haha!

2009-03-27 @ 09:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0