IKEA-fynd


Har precis varit "duktig" och rensat ut allt möjligt från rummet.
Slängt saker, sänkt saker och packat ner det ska med oss på fredag till min syster.

Igår var vi på IKEA; Cecilia, Zarreen, Krister och jag.
Jag köpte mest saker som min syster önskade sig, men vi fick tag på vispar, sängkläder, wokpanna, och en läslampa i samma veva. Krister hittade också en helt vanlig stol, en hård sådan - som han i fortsättningen vill sitta och plugga i. Han påstår att de stolar vi har på ´dorms´, är värre än skit! Våra är verkligen i väldigt dåligt skick; ryggstödet är böjbart 90 grader och alla plastdelar har ramlat av. Man skulle kunna tro att någon av oss fick ett agro-utbrott och slog sönder stolen, men vi brukar bara sitta i de och plugga - jag lovar!
Vi är fredliga av oss.

Nu har Krister skruvat upp läslampan, wokpannan och visparna väntar på oss tills vi är tillbaka i Gdansk - först då ska jag inviga de. Sängkläderna invigs ikväll.


                         JORUN FRÖ 200x200cm,  IKEA 119 PLN


Förra gången på Medical Biology gissade jag mig till 4 hela poäng, utan att ha pluggat någonting alls. Men då hade jag en ursäkt; Neuroscience fick gå före. Den här veckan har jag ingen ursäkt, så jag måste motivera mig själv och sätta igång med plugget.
Imorgon bitti accepterar jag allt som är mer än 4 poäng.

Over and Out.

Kommentarer
Postat av: H

Fina sangklader!!!!!! I like :)

2009-03-18 @ 20:29:24
Postat av: Lisa

Heej! jag pluggar första året här i gdansk och undrar lite om anatomin förra året. hur mkt hade du i snitt efter de fyra delproven? i procent? och hur nära var du att klara slutprovet i anatomi procentuellt?? Och var practical i head & neck svår?? skulle vara jättetacksam för svar. mvh Lisa

2009-03-22 @ 18:11:13
Postat av: Olivia



Hej Lisa!



Anatomi var som ett stort frågetecken förra året; jag var jätteorolig för teorin, men klarade Final Exam. Min starka sida är det praktiska så det var en "baggis" att göra de. Head&Neck var inte svårare än de andra delarna i anatomin :)



Var inte orolig, kämpa på bara!

Lycka till!



2009-03-22 @ 20:30:21
URL: http://angel99procent.blogg.se/
Postat av: Miss F

Fint täcke! va bra att du rensar lite...alltid lika skönt! Sally va me mig på gg igår, o vi rensade massor, samt fixade mitt bagage till FL =)

2009-03-27 @ 09:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0