Idioter till killar


VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG!

Jo, jag tänkte på killar.
Inte de "vanliga killarna"; som är mogna, schyssta, snälla och normala inkluderat alla mina grannar är i korridoren är, utan sådana killar som tror sig vara något "extra"!
Men fatta - ni är inget extra, för det finns inget extra!!

Jag tänker på killar som under alkoholens påverkan pratar med en, skrattar och skojjar.
Dagen därpå har de glömt vem man är.
Om man råkar gå ihop med ett "coolt gäng" -  hejjar dessa killar på en.
Går man däremot ensam på gatan, så tittar de inte ens åt ens håll...
Men guuh, vad coola ni är! Vilket moget beteende, verkligen!

Jag tror dessa killar egentligen letar efter tjejer att "få i säng". Men inte vilken tjej som helst, för hon måste ju självklart vara populär, snygg och välvårdad. Helst ska hon ha bra betyg och folk ska veta vem hon är - annars kommer det blir lite jobbigt. Man vill att folk ska reagera "Jaa, hon ja!" istället för "Huh? Va, vem är det?!". Ni förstår.

Detta är min alldeles egna teori. Teori som teori, den behöver ju inte stämma. Men jag tror att dessa killar letar desperat efter tjejer och att det är just dessa killar som är mest sårbara. De är i den där "cool-hets-cirkeln" och måste självklart leva upp till en viss standard. Killarna som är som råttor i bur, fast i den där snurran och inlåsta av 4 väggar....

Sorry, att jag inte ingår i skolan "coola gäng".
Sorry, att jag inte orkar stå framför spegeln och fixa mig varje dag.
Men vi går faen i samma skola, och man kan ju iallafall vara en gnutta trevlig och hälsa.
Utan att klä av mig naken och tro att ni kan få mig i säng....


Och en till sak,
Varför ska en tjej få stämpeln "hora" när hon ligger med killar när det finns minst 100 gånger så många killar här (!) som ligger runt med tjejer hela tiden, utan att få en "man-whore" stämpel på sig?

Killar, det är en sak ni inte fattar!!
Det är ni som är "horan" i det hela.

Först ligger ni med tjejen. Hon har förhoppningar, hon tror att hon är kär.
Och som ni vet; tjejer snackar. Så självklart berättar hon vem hon legat med.
Efter några sex-träffar tröttnar ni, och på gatan "känner ni inte igen" henne mer.
Hon blir sårad. Hon inser att du var en idiot.

Ni killar, ni sjunker så lågt i mina ögon. Det är just ni som är "horan".
Hon har legat med er. Och hon har berättat för sina kompisar om er.
Hon har berättat allt. Hon har sett dig naken, hon har sagt hur du varit i sängen.
Jag går förbi er på gatan, och jag tänker hur många tjejer ni "lurat" på samma sätt.
Jag tittar på er med avsky!

Och japp, jag kom på det - jag vill INTE ens hälsa på er på gatan. Jag äcklas.
Och jag vet att ni inte bryr er ett skvatt.
Men som jag skrev förut - jag vill bara skriva av mig....


Detta är Läkarutbildningens mest allvarliga problem.




Kommentarer
Postat av: Miss F

Stämmer helt! Och sådana killar finns överallt! Fin bild på dig! =)

2009-03-17 @ 12:29:31
Postat av: K

Värsta snyggingen!! WOHOOO!

2009-03-17 @ 13:22:33
Postat av: EW

Ja usch..Killar som ligger runt konstant! Så osmakligt.

Jättevacker bild!

2009-03-17 @ 13:39:32
Postat av: Hanna

mm.... så himla sant! Jag blir äcklad!!!

Oliven, vad du e fin =)

2009-03-17 @ 14:24:46
Postat av: zee..

Jag tog fotot :D

2009-03-17 @ 21:35:27
Postat av: isabella

vilken fin bild på dig!

2009-03-18 @ 07:26:29
URL: http://isabellagorloff.blogg.se/
Postat av: K

Hehe, Zee tar åt sig lite av äran. :P

2009-03-18 @ 18:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0