Home Spa


I förrgår blev vi bjudna på middag hos min joggingkompis, Zarreen.
Jag åt självklart mer än jag egentligen orkade, för det var så himla gott!

Riset smakade inte "vanligt svenskt ris", utan bara det var 100ggr godare så jag kunde i princip nöja mig med det. Men det blev inte så, för jag vispade i mig lite av allt! Till efterrätt blev det glass, och gissa hur bra min mage mådde efteråt....






Igår kväll kom Zarreen förbi mitt rum.
Jag fick en Home Spa behandling:

- fotmassage
- ryggmassage
- mina tånaglar målade
(äntligen!)


En och annan skulle kanske tycka det är äckligt att massera någon annans fötter, men sedan finns det människor som gärna tar hand om andra och inte tycker det är minsta äckligt! Tur att dessa människor finns.

Och jag skäms inte att bli omhändetagen, för det var bara ett nöje.
Tack Zarreen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0