"Hejjar-klack"?!


Okej, då blev det oral i Neuron.
Inte hela världen, I guess after all....

Vi fick se våra resultat och prov lite senare.
Det kändes som om alla hade med sig en egen "hejjar-klack" dvs. det närmaste kompisgänget. Det kändes konstigt.

För om jag inte hade Krister med mig, skulle inte någon "hejja" på mig i vanliga fall.
Jag är ganska van att "hejja" på mig själv! Men det är väl så det är tillslut.
På polska säger man: "Umiesz liczyc? Licz na siebie!" vilket betyder ungefär:

"Kan du räkna? Räkna med dig själv."

Idag utökades min "hejjar-klack"; Cecilia och Zarreen fanns där för mig/oss.
Tack tjejer! Det var snällt..
 

Kommentarer
Postat av: Pegah

Lycka till imorgon! håller tummarna

2009-03-12 @ 19:16:34
Postat av: isabella

instämmer med pegah, lycka till som fan imorgon!

2009-03-12 @ 19:24:26
URL: http://isabellagorloff.blogg.se/
Postat av: Olivia



Tack Tjejer!!

Jag ska göra mitt bästa :)

2009-03-12 @ 19:39:27
URL: http://angel99procent.blogg.se/
Postat av: zee

Håller tummarna för dig gumman! Du kommer klara det, Inshallah!

2009-03-12 @ 20:28:28
Postat av: H

Olivia, du ar bast och du kan sa himla mycket, sa du satter oral LATT! I helgen ska du firas :)



Kramar!

2009-03-13 @ 00:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0