Mitt födelsedagsfirande (1)


Vad ska jag skriva...?

Jag tänker bara på att jag vill ha sommarlov NU och va faen tog solen vägen? Men det kanske ändå är bättre om solen inte lyser, för då koncentrerar man sig lättare på studierna. Biofysiken är nog det mest segaste ämnet vi har i år, jag har inte ens kommit igenom en lecture idag. Men det kanske också inkluderat, andra skäl.

Fastän jag fyller år om 2 dagar, firade jag det igår istället. Kändes som en bra dag att fira på. Vi gick på restaurang Kreska med tjejerna och Krister. Vi fick lite sällskap från andra håll, vilket var mycket trevligt. Jag fick blommor och massa presenter, men sällskapet var verkligen det bästa!! Jag har äntligen hittat de jag gillar att umgås med, de som gillar mig och fastän vi är så olika fungerar det bättre än jag kunde ana.
Tack för att ni finns, Brudar!







*psst* Jag har ingenting emot att fira en gång till den 11/6, därav titeln....





Kommentarer
Postat av: H

Hihi, tack for att DU finns :) Riktigt skoj var det, som alltid!



jaa, vi far val fira dig pa tors ocksa da eftersom jag lyckades glomma din present hemma.. Grycans uteservering i solen kanske?

2009-06-10 @ 10:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0