16 dagar kvar


Nu är det 16 dagar kvar i skolan, och vi har 3st Finals kvar.
Min syster lämnade Gdansk igår. Och imorgon kommer min älskade mamma! ♥

Efter att ha sett alla avsnitt i Greys Anatomy, Dr.House, Heroes och Life har vi börjat kolla på en ny serie: Dexter! Och efter att ha spenderat 9 månaders sittandes på rumpan i mitt rum, och ätit massa gottesaker bestämde jag mig för att komma ut och röra mig lite! Men jag tänker inte lägga ner gottesakerna!! Jag trivs på gymmet som fisken i vattnet, det känns helt underbart och det är numera som mitt andra hem. Jag trodde aldrig att jag skulle orka komma tillbaka till "idrotten", men nu är jag där och ska fortsätta även nästa år. Där finns också "ögongodis", vilket piffar upp den gråa och trista dagen. Det behöver man verkligen! Tro mig.

Jacuzzi och bastu finns också om man vill relaxa, komma bort lite, andas ut. Väldigt skönt att dra dit när man känner att stressen tar ett stryptag om halsen. Igår fick jag mig ett rejält skratt när jag och Sara satt i jacuzzin och en stor snopp bara kom dinglades framför oss. Män där har nämligen en tendens att bada och basta näck. Jag känner mig bara ambitiös, som pluggar lite anatomi utöver skolan...

 Biochemin gick helt OK, jag är nöjd. Förövrigt så orkar jag inte bry mig om skolan just nu, allt jag kan tänka på är soooooooooooooooooooommarlov!


Glass på Grycan (polsk glasskedja)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0