Slutexamen i Biophysics



Tack allihop som var med och förgyllde min dag!
Utan Er skulle det inte ens ha varit hälften så roligt!!





Idag har vi Slutexamen i Biophysics, vi får väl se hur det går. Till skillnad från gymnasiefysiken, måste man inte bara göra uträkningar (det gillar jag!), men också tänka fysiskt (det gillar jag inte!). Man ska kunna alla formler innantill, och helst klara av att lösa alla frågor på 1h. Ikväll blir det spinning, ska försöka utnyttja mitt kort maximalt då det går ut om 3dagar. Kommer inte heller förnya det nu innan sommarlovet, så jag får väl börja promenera eller jogga. Finns det någon som är intresserad av att kontinuerligt hålla mig sällskap, och samtidigt förbättra sin hälsa?!

Sådär, sluttjatat.



Kommentarer
Postat av: Krister

Sexiga nätstrumpbyxor, grr! ;)

2009-06-19 @ 01:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0