Physion är massiv


8 dagar kvar tills vi slutar andra året. Känns fantastiskt! Jag räknar ner dagarna väldigt desperat, men jag kan bara inte låta bli. Igår var jag på bio och såg "The Proposal", en riktigt söt och fin kärleksfilm. En sådan där som man blir kär i, ni vet. Eller äsch, ni kanske inte alls vet - det kanske bara är jag som blir det. Hur som helst, gå och se den!

Physion är massiv. Om man skulle ha pluggat igenom allt material under årets gång, så skulle det inte vara något problem att sätta Final. Men jag vet inte vad jag pysslat med under årets gång, så nu får jag skylla mig själv. Jag tycker sommarlovet är en fantastisk möjlighet att plugga på det man missat under året. Det är varmt och skönt, och man kan utan stress och press läsa i sitt eget tempo, läsa och förstå. För jag har nog läst något under årets gång också, men det har mest varit "stress-läsning" och ingenting har fastnat då. Helt annorlunda är det nu, när jag trycker på "nastepny slajd" (next slide) och saker och ting börjar "make sense". Allt kommer sitta 100% efter sommaren, for sure!

Nu ska jag klicka vidare på "nastepny slajd". Imorgon ska jag göra det bästa av situationen mellan kl. 14-17, då vi skriver Final Exam i Physiology. Det tråkiga är att man inte får lämna salen, fastän man blir klar tidigare...






Kommentarer
Postat av: H

SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOOOOV!!!!!!!!



Filmen var riktigt mysig!



2009-06-21 @ 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0