Svenska nationaldagen!


För vissa innebar gårdagens nationaldagsfirande kanske inlagd sill, stekt strömming, smörgåstårta tillsammans med vänner och bekanta, medan andra firade på annat vis:




Hur som helst, jag saknar Göteborg jättemycket och längtar till sommarlovet - oavsett vad det har att bjuda på. Jag vill hälsa på familj och vänner i Stockholm, åka på en shoppingrunda till Köpenhamn med tjejerna, shoppa, hjälpa till med renoveringen av Huset, spendera tid med min familj, hänga med min kusin som ska komma och hälsa på med sin lilla dotter. Jag vill också träffa alla mina vänner, ha BBQ, bada, gå på Liseberg, hänga på stan, fika, jogga, inreda hemma.

Nu är det snart bara 3 veckor kvar tills vi slutar 2an och sommarlovet börjar!
Andra året gick lika fort, om inte fortare, än första.  Jag blir alltid lika förvånad hur snabbt ett år flyger förbi. Å ena sidan tycker jag det är riktigt skönt att det går så fort, eftersom man börjar närma sig sitt mål - men å andra sidan blir jag rädd. För jag vill inte att mitt liv ska rusa förbi, jag vill inte slängas in i vuxenlivet riktigt än, och vad ska jag göra efter att jag är klar här då?

Jag försöker behärska mig själv och tänka "en dag i sänder". Annars skulle jag redan fått ett nytt magsår. Så ja, imorgon har vi Final i Biokemi. No stress. Jag ska sjunka ner i sängen med en kopp nybryggt kaffe, och läsa lite för skojj skull.
Det är trots allt kul med Biokemi!




Kommentarer
Postat av: Madde

KOM HEM! Vi saknar er!



Kolla in min blogg:)



www.madeleinebaldwin.se



Massa kramisar!!

2009-06-07 @ 22:41:29
URL: http://www.madeleinebaldwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0