Jag är där jag trivs bäst - hemma!


Jag har det alldeles för BRA här hemma för att "slösa tid" och blogga. Missförstå mig inte, jag gillar verkligen att blogga/skriva, men just nu måste jag ta del av allt jag missat under det senaste året. Vi var och joggade en sväng i skogen idag, igår var det shopping på aktivitetskalendern. Undrar vad vi hittar på imorgon?!

Mammas vännina är på besök hemma hos oss just nu.
Min syster fikar i köket med min kusin - som har nattat sin lilla dotter.
Mina föräldrar sitter utanför huset och pratar.
Älskade morfar sitter och halvsover vid TV:n en våning ovanför.
Jag har tagit en dusch i vårt nyrenoverade badrum och har svårt att bestämma mig vart jag ska ta vägen?

Jag är ren. Och lycklig!



Kommentarer
Postat av: matilda

Hej!

Kul att höra att du gillar sättet jag skriver på :)

Du kan leta efter en bild på mig i all evighet för det finns inget, hehe.

Jag har en pojkvän som jag har varit tillsammans med sen i februari i år, så nej, det är inte Johannes jag skriver om på det sättet. Han och jag var bästa vänner och ingenting mer :)

Det är aldrig så att han verkligen viskar saker till mig och så, men när jag tänker på honom riktigt mycket är det som om han finns vid min sida... svårt att förklara men jag tror inte på spöken eller så om det är vad du menar :)

Kram

2009-07-29 @ 23:02:09
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0