Inlines-träning


Dåså! Jag går verkligen in för det där med inlines-träning till 100%.

Idag var det den första dagen att öva in åkningen på. Vad var då bättre än vår tomma studentkorridor med slätt laminatgolv?! Det fanns inga grannar här så även som man skulle lyckas göra den fulaste-vurpan-i-världen, så fanns det faktiskt ingen som kunde beskåda det! Bara jag, mina inlines och självutlösaren på kameran för att dokumentera de desperata försöken - wow, vilken härlig känsla!

Vid midnatt kände jag för att belöna mig själv för den seriösa inlines-träningen och drog till Sopot till Tropicana med Krister och Emilija. Har precis kommit tillbaka och ska sova nu. Godnatt/godmorgon på er!










Kommentarer
Postat av: Evelina

Olivia:D va faskien!:) du är kul!

2009-07-25 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0