Längtar till maj!


Hittade den här bilden på datorn, och det var från månaden Maj det.
Om inget annat så kanske det syns på min brända kropp...

Längtar till det fina, mysiga vädret. Längtar efter att bli väckt av solen.
Längtar till att sitta på balkongen. Längtar efter att motionera och samtidigt beundra naturen. Längtar till dagen då ett kaitel stängs och ett nytt börjar.
Men i nuläget får jag ta en sida i taget. Det känns också OK.


Dida, Pimp-Krister och jag - i bränd form.


Dagens frukost:

- crunchy musli och chokladen Lion

Dagens lunch:
- en skål soppa och glass med chokladsås

Dagens (5) mellanmål
:
- mer Lion, kex, kakor, godis och nötter

Dagens kvällsmat:
- blir nog ingen för jag mår äckligt illa av all små-ätande-av-godis-slash-choklad!!!

Det sägs att "man blir som man äter".
Och det stämmer väl, för jag har gått upp typ 100 kg sedan i somras.
Jag är typ rund som en kaka nu. Och Olivia, hon är borta för längesedan...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0