Patetiskt ledsen!


Får man lov att vara patetiskt ledsen över något som inte ens är värt att vara ledsen över?!
Då är jag det ikväll. Till min patetiskt ledsna känsla, lyssnar jag till ännu mer sorglig låt som jag älskar över allt annat just nu. Är inte jag patetisk?!




Eftersom det är fredag kväll så tänkte jag hitta på något.
Jag frågade mina klasskamrater, två killar. Och de kom över.
Och de hittade på något = de drack öl.
Tillsammans med min kille.

Jag ville ju hitta på någonting.
För mig innebär det att gå på bio, bowla, gå en promenad, gå till Grycan och äta glass tills man måste lossa på jeansknappen - ja, vad som helst!
Allt annat än att sitta på sitt rum där jag ändå är twentyfour-seven när jag sover, pluggar, äter och lever mitt polska liv. Jag sa att jag ville ut! Vad mer kan man göra?!

Nu är jag bara besviken på att det inte blev något. Något som jag ville göra!
Jag är besviken att min fredagkväll försvann. Och jag är ledsen.

Över patetiskt tråkiga killar.
Som gillar dricka äcklig öl.
Som tror att hitta på något är lika med dricka öl.
I mitt tråkiga rum där jag ändå befinner mig hela tiden.
Inte heller "min man" förståd mina kvinnliga vibbar...

Men hey, man kan inte vara glad hela tiden!
Och dessutom, det där "kvinnligt-vs-manligt-tänkande" kan verkligen krocka ibland!


Observera
"listening particle" - och ni förstår vad jag menar!




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hahahaha! Jag älskar bilden!

2009-01-10 @ 00:17:40
URL: http://jagochhoppet.blogg.se/
Postat av: Henny

Buuu for Krister :p

2009-01-10 @ 15:42:05
Postat av: Anonym

Bilden saknar ju "Dricka ÖL delan av hjärnan!" :D





2009-01-10 @ 16:34:06
Postat av: Hanna

hahahahahahaaha såå sant Olivia!!!

2009-01-10 @ 18:27:17
Postat av: maggis

Bilden ser väldigt feministisk ut Olle...

"crotch scanning area" hahaha :D -rolig dock

2009-01-11 @ 21:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0