Yo Bro!


Igår var jag lite oseriös, för istället att gå och lägga mig tittade jag på Grey´s Anatomy. Klockan blev 03. Jag kom i säng, och det var då det började lukta i korridoren....
Då kom jag på den här brillianta texten, som jag bara var tvungen att hänga upp den på grannens dörr:




Hoppas bara han inte tar illa upp!
Men alla vi grannar tycker det är jobbigt.

Imorse var jag mer seriös - det blev en jogging-tur. Jag trodde att jag skulle avlida och inte kunna komma hem. Musklerna orkade, kroppen orkade, men lungorna höll på att vändas ut och in. Till slut släpades jag hem, halvdöd - lungorna hade vid det lagret krympt till vindruve-storlek, och för mig kunde de lika gärna vara icke-existensbara.
Men jag lever, och lungorna har långsamt återställt sig. Fantastiskt!

Nu blir det Neuroanatomy-plugg, weeha! :)



Kommentarer
Postat av: Tess-Angelica

hahah underbar lapp!

2009-01-26 @ 13:50:09
URL: http://tessangelica.blogg.se/
Postat av: Dida

haha, du gör det underbart med lappen, men jag tror inte din granne bryr sig...de är ju hel knäppt där! sorry =)

2009-01-26 @ 16:25:34
Postat av: Hanna

HAHAHA! så braaaa =)

2009-01-27 @ 09:26:06
Postat av: Eva

Jag är så glad att han inte är på min våning!!

2009-01-31 @ 03:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0