Korvasbloggen


Många bloggar är tråkiga.
Men det finns några som är speciella, sådana som är sköna att läsa.

En av bloggarna som jag följer är Korvasbloggen.

Helt underbar att läsa samtidigt som den är humoristiskt skriven.
Den handlar om Daniel som är pappledig med dottern Edith som han har valt att kalla för Korvas. Och bloggen kretsar kanske mest kring henne. Men den handlar även om hans liv: om hans styvdotter Molly, om hans kärlek till Lisa, den en aning skumma katten Ahlgren samt de motgångar och medgångar familjen stöter på.

Framför allt är jag imponerad över att det faktiskt finns "bra pappor" kvar out there!
Korvas har otrolig tur för att ha en pappa som Daniel.
Den där "riktige" pappan - han som håller på att bli utrotningshotat idag!

Idag läste jag Daniels "The night time is the right time" - sjukt gulligt inlägg!
Var så god och läs, för det är verkligen något man kan bli lite avundsjuk på.
Okej, jag säger det - jag blev det litegrann iallafall!



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha! Den bloggen var ju underbar! Hoppas allt är bra med dig! Massa kramar

2009-01-08 @ 20:19:29
URL: http://jagochhoppet.blogg.se/
Postat av: Pappan Pappa

Jag gillar också hans blogg. Synd att han inte skriver mer bara. Det han skriver är dock underbart!

2009-01-08 @ 22:27:35
URL: http://danielpihlwret.blogg.se/
Postat av: Dida

Ja verkligen, han skriver underbart. Skönt att sådana personer som han fortfarande finns...precis som du sa! =)

2009-01-09 @ 15:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0