Klassisk musik och surrande flugor


Försökte ha på lite lugn klassisk musik förut när jag pluggade Neuroanatomy.
Krister tog fram glass, och lockade mig bort från plugget. Den där onde lille djävulen!

Sedan sprang han runt i cirklar, gjorde surrande ljud och "vingrörelser" med händerna.
Han försöker imitera en fluga.

Jag bad han lugna ner sig och sa: "De döda där ute kan se dig!" (jag tror på ett liv efter detta, och att de döda människorna sitter på trädet utanför vårt fönster och tittar på oss.)
Okej, jag är nog paranoid och Krister har väl ADHD ibland!

Vi är två knäppisar.
Men vi har det jäkligt roligt ihop!


Håller på att pissa på mig, tappa skon och är allmänt lullig...


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0