Julen 2008


Det sägs att en bild säger mer än 1000 ord. Tyvärr var inte mina morföräldrar med oss i år, de spenderade julen i en annan europeisk stad. Inte heller mina syskon från Stockholm/Uppsala kunde vara med pga. jobb. Tråkmånsar!!
Vi gör ytterligare ett försök nästa år, att få med alla familjemedlemmar.

Här kommer bilderna som sammanfattar julafton 2008:













































Tack för en fin jul allihop!

Trots att det inte blev en "white Christmas" och trots att det inte var trettio grader kallt och tomtar överrallt så gillade jag julen i år. Och trots att det inte heller fanns snötyngda hus, tusentals ljus och bjällerklang som akompangemang till alla julens skivor - så var det här en jul som länge kommer finnas i mitt hjärta. Det var en jul med julkänsla, den där känslan som försvann samtidigt som man kom på att Tomten inte fanns. Men visst finns han, och visst finns julkänslan kvar! Den finns inom oss och det är vi själva som skapar de!

Tillsammans med det som är kärnen i livet, Familjen - förstärks det ytterligare några gånger. I Love it! ♥

Kommentarer
Postat av: HANNAH;

Hjälp vad mysigt ! :)

2009-01-08 @ 02:05:17
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0