I´m movng on...


Det känns så skönt i år.

Till skillnad från förra året, känner jag att jag har ett stadigt grepp om plugget.
Oavsett hur mycket jag pluggade förra året, så gick det bara uppförsbacke. I år ser jag positiva förändringar och det glädjer mig. Jag ser hur jag blir bättre och bättre, och jag inser hur stark jag blir. Framförallt inser jag hur stark jag måste ha varit för att hålla ut ändå till slutet...!

Biochemin, Parasitologin och Immunologin är avklarad.
Nu återstår bara Neuroanatomin, som jag - låt oss säga "glömde" plugga till.

Idag tar vi det lungt, och imorgon är det ´Neuroanatomy´ full fräs!
Here I go! *brum*

                            Krister skrämmer de små barnen!!


Kommentarer
Postat av: Dida

haha...typiskt Krister! =) men bra gjort av dig Olivia! keep up that good feeling!

2009-01-30 @ 21:47:43
Postat av: Charlotte

Vad glad jag blir att du mår bra =) Klarar man sig bara upp för den där första backen (läs berget) så är det faktiskt ganska bra nerför sedan!

2009-01-31 @ 14:45:05
URL: http://jagochhoppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0