Eltandborste!


Okej, jag blir så himla irriterad!

Jag fick en eltandborste i julklapp av min pappa.
Han är tandläkare, så det var väl inte helt oväntat!
Och jag uppskattar min nya tandborste, verkligen!
Jag är helt fascinerad och det känns som man har kommit upp en hel nivå i den eskalerande "tandborstnings-trappan".

Men tro faen att det är svårt att borsta tänderna!

Jag dregglar, råkar svälja tandkrämen emellanåt, sätter i halsen, sväljer "fel" och det kommer tandkräms-beblandat spott på mina kläder. Var inte förvånade om ni ser mig i skolan med vita prickar på kläderna.

Det är alltså bara jag som försöker lära mig att behärska denna mycket populära, och tekniskt avancerade - eltandborsten!

Kommentarer
Postat av: Dida

Olivia, kom igen! Så svårt och komplicerat är det ej! aj aj aj ;)

2009-01-29 @ 17:04:13
Postat av: Karin

haha har aldrig testat eltandborste och nu blev jag lite avskräckt.... :P Hur går det med plugget annars?

2009-01-29 @ 19:24:32
Postat av: Evelina

Åh jag har ju kommenterat här men det funkar aldrig att skicka!

- Jag vill också ha en eltandborste men jag har fått för mig att de ska vara schweindyra..eller? Borde önska mig det i födelsedagspresent!

2009-01-29 @ 22:49:38
URL: http://mswerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0