6 olika hem


Jag bor på 6 olika platser;

- hemma i Gdansk
- hemma i vår lägenhet i Göteborg
- hemma i huset vi håller på att sälja
- hemma i det nya huset vi köpt
- hemma hos Kristers föräldrar
- hemma hos Kristers bror

Och det är jättejobbigt!
Nu är jag i huset som vi håller på att sälja. Mitt barndomshem. Jag tänkte lägga upp lite foton från Julafton som vi spenderade här, men självklart fanns inte fotona här nu när jag behövde de. De ligger väl någon annanstans i en annan dator i något annat ställe av alla mina "hem".

Inatt bilar vi ner till Gdansk; Krister, min syster, hennes kille och jag. Det har vart skönt och mysigt att vara hemma, men det är nu allvaret börjar. Konstigt nog känns det också som vi hann med att göra fler grejer, än vi hann med under "sommarlovet". Det känns också toppen! Tyvärr hann jag inte vara inne i stan en enda gång, ville gärna gå på mellandagsrean eller bara vara inne i de "svenska" affärerna men det blev inte så.

Nu ska jag springa iväg och göra sushi till familjen, det ska bli roligt att göra det själv.


Hemmagjorda sushi-bitar!


Over and Out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0