Jag har gått och blivit en "tjockis"...


Igår stod jag framför spegeln efter att jag hade duschat.
Detta låter kanske konstigt  - men jag observerade min kropp.

Helt plötsligt blev jag orolig; är jag gravid??!

Brösten hade växt och magen putade ordentligt...
Men jag insåg snabbt; jag har bara gått och blivit en liten "tjockis".
Plugget är ju trots allt ett "stilla-sittande-arbete". Men snart kommer våren och jag ska ut och motionera!
 
Har aldrig tidigare brytt mig om kroppen, men jag har också alltid motionerat för skojj skull. Jag har alltid käkat som en elefant (läs: mycket!), men också motionerat regelbundet för att jag tyckt att det vart kul! Men här är allt slut känns det som, sådant som var kul är mer ett måste nu. Sådant som man tog förgivet , är ett super-projekt nu...

Slutsats:
Snart ska en nybliven "tjockis" sätta igång med plugget och bli ännu tjockare. Men jag ska ge järnet framöver, för det finns inga genvägar här. Well well, det är bara att "gilla läget". Och det är jag - som tur är - väldigt BRA på! Men när våren kommer så ska jag ut och ha det kul, och sedan när solen kommer så är balkongen på våning tre R.E.S.E.R.V.E.R.A.D!


Skidresan 2005.

Kommentarer
Postat av: Dida

Okej, här kommer min story. Jag har gått på tre dagar och blivit en tjockis. ser inte mina bröst växa, så gravid är jag inte ;) haha! Men, motion eller jogging är något som ska tilläggas i min vardag :) Keep up the good work!

2009-02-17 @ 23:17:20
Postat av: Hanna

Ja på balkongen kommer jag och du ligga och sola! haha..... Efter att vi vart ute och joggat ;=)

2009-02-18 @ 07:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0