Tomt utan mina föräldrar


Har precis kommit hem från flygplatsen, där jag lämnade mina föräldrar. Usch, det blir så tomt när de åkt!  Min syrra och hennes kille körde jag till tåget imorse. Påväg från flygplatsen passade jag på att handla på LIDL och Biedronka, medan jag brummade förbi stan. Ville också tvätta bilen för den är svart nu, trots att bilens orginalfärg är vit. Men pengarna räckte inte till och jag orkade inte ta ut.
Men hey - det är väl bra med lite variation!?

Jag köpte också en växt på  Biedronka, så nästa projekt blir väl att åka till IKEA och köpa en kruka. Någon som vill hänga på min lilla utflykt??!

Det skönaste av allt är att jag ska hem snart!
Då ska jag på filmkväll hos syrran, shoppa med mamma, umgås med mina morföräldrar och kolla till renoveringen samt välja ett rum som skall bli mitt i vårt nya hus! Innan jag ska hem så har jag dock ett flertal projekt pågång. Så det blir ett par intensiva dagar här framöver...









Kommentarer
Postat av: Eva

Jag visste inte att bilen faktiskt vita!

2009-02-05 @ 00:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0