En vanlig dag under VT09



Skola.
Några försök till plugg.
Och tyvärr slutade dagen endast med försök.
Fattar inte varför det går så dåligt att komma in i plugget?!

I eftermiddags blev det jogging med min joggingpartner.
Som jag förövrigt fann efter 3 timmars letande *höm, höm*

Och jag hann ta några foton, det var så fint och soligt idag!







              Balkongen  - som utgör mitt soldäck när det blivit lite varmare!


Jag lagade pasta carbonara, från början till slut - alla ingredienser var köpa, inga halvfabrikat här inte. Så är det så att jag inte gillar kött, och jag kom på den geniala idéen att sila igenom skinkan för att få fram såsen.





Senare på kvällen såg jag "7 pounds" med Will Smith.
Så bra. Så gripande. Så sorgsen! Jag grät som ett barn, men jag rekommenderar fortfarande - se den!

Nu ska jag över till min kompis Henrietta i Gamla Stan. Krister och hennes kille ska visst dricka öl ihop, och jag ska göra det jag är bra på - vara social! Jag gillar inte dricka för att bli full, jag gillar inte sprit/öl - men en drink då och då kan vara gott.
Så vi får se vad som händer....

Jag avslutar inlägget men den här fina vinterbilden:




Over and Out.



Kommentarer
Postat av: Evelina

INTE gilla KÖTT! vad är detta Olivia!!:D ojojoj vi behöver ta ett snack!;)

2009-02-21 @ 00:26:27
Postat av: Krister

you tell her girl! :P

2009-02-21 @ 11:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0