Olika mål, olika sätt, olika medel


Jag satt på toaletten imorse och tänkte: 
"Hur klarade jag mig genom hela första året, men tanke på vilket kaos som rådde i mitt huvud då??!"

Jag förstår det fortfarande inte.
Men en sak är säker; idag känns det bättre och bättre och jag blir bättre och bättre.
Jag är mer lugn, mer fokuserad, mindre stressad och det råder mycket mindre kaos i mitt huvud idag än i fjol. Och det är väl allt som detta handlar om; personlig utveckling och att klara utbildningen.

Vi sätter upp mål.
Och vi når våra mål.

På olika sätt.
Och med olika medel.

Men vi når de.
Och det är allt som räknas till slut!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Yes indeed, vi ska nå våra mål!Det är det som räknas. livet är som biljetter som tar oss till nästa ställe och när vi väl är där.... nu fick jag hjärnstopp..men jag antar att det är vad som gör mig och dig människor..ibland tar det stopp.

Jag gillar inte uttrycket "jag är bara människa"..det är vi ju alla ändå!ehm..okey nu ska jag sova för nu blir det osammanhängande!

godnatt

2009-02-13 @ 00:17:39
URL: http://mswerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0