Movie-marathon


Okej, då har jag precis avverkat ett movie-marathon.
Tror det är första gången i mitt liv som jag gör det faktiskt...

Jag pratade precis med min 17åriga syster, som kommit hem från en konsert med Basshunter, September, Craig David m.fl. Det var då jag insåg att jag inte heller varit på en konsert - och insåg att jag fortfarande har chansen att gå på min första. När det nu än blir...

Nu kan man säkert tro att jag är en satans-tråkig-människa, eftersom jag knappt gjort några roliga saker. Men det är helt fel det! Tro vad Ni vill. Men jag är faktiskt en rolig individ emellanåt!

Det finns så många saker som jag inte gjort än. Och som jag så gärna vill göra!
Och nu när jag tänker efter, för jag har så mycket att se fram emot.

Här är några av de:

- lära mig ´basic´ spanska
- få skjuta på skjutbana med riktig pistol
- gå på en konsert
- spela tennis
- åka Jorden runt (backpacking)




Over and Out.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det finns ju ingenting som slår första gången med någonting. Även om det inte blir alls som man hade hoppats på så är det speciellt =) Vänta bara tills du får skjuta! Fast då rekomenderar jag hagel =) Så himla mycket roligare än något annat!

Jag ska göra en "första-gången" till middag idag :P Lasagne! Får väl se hur det går ;)Alltid lika kul att prova på nya saker!

Kram

2009-02-16 @ 17:29:57
URL: http://jagochhoppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0