Mitt lov varar än!


Är precis hemkommen från att ha varit och hälsat på lite folk här och var.
Mitt lov varar än! Jag försker få ut så mycket som möjligt från lovet genom att dra ut på natten. Ack så dumt gjort! Imorn ska jag försöka vara i säng tidigare...

Dagarna smälter ihop, allt verkar som en enda stor massa.
Det är knappt att jag urskiljer dagarna här i Gdansk. Oavsett om det är lov eller ej!
Snart börjar skolan igen och då ska man sätta igång på nytt, med fulladdade batterier. Känner inte att de är fulladdade idagsläget, men det kanske beror på att klockan är halv 4 på natten och det blev en drink för mycket...

Blev en sväng på Akuten idag med.
Det var inte mycket "action" idag, men det finns alltid saker att lära.

Hur som helst, allt går om man vill. Och jag vill.
Jag kör mitt eget race, jag går med baby-steps.
Och jag stortrivs!


The race is long and in the end, it´s only with yourself...




Kommentarer
Postat av: Dida

Härligt Olivia! Så ska det låta! =)

2009-02-15 @ 10:35:17
Postat av: H

Fint kort! Imorgon kommer igge o jag tillbaks... JIPPI... (not)



2009-02-15 @ 12:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0