Kvinnan i vår copy-shop



Läste precis ett inlägg som min klasskamrat Evelina skrivit om kvinnan i vår copy-shop.
Då tänkte jag lägga till vad jag tycker;

Copy-shops-kvinnan är lustig.
Hon har väldigt, väldigt långa naglar.
I väldigt konstiga färger!

Och hon promenerar extremt långsamt.
Verkligen slow-motion. Hon är mellan 30-40år.
Jag har studerat copy-shops kvinnan en del.

Hon sitter alltid och SMS-ar eller chattar med någon på sin burk  - kallad dator.
Det spelar ingen roll om man kommer dit och ber om hjälp eller inte fattar något.
Hon bara hummar åt en att det man letar efter ligger i en av de 100 lådor med extrem oordning (läses: med ironi!) hon har där - så det är bara att sätta igång och leta!

En gång när jag kom till copy-shop med mina kompisar stod hon och rotade i lådorna som stod bakom någon kopieringmaskin.
Hon hade ena benet på en stol och lutade sig framåt 90 grader.
Vi såg en enda sak; hennes enorma röda "whale tale" till string i spets!!!

Vi blev röda i ansiktet, vi kunde inte hålla oss för skratt (hoppas ni vet hur det känns!) och sprang ut från copy-shop för att asgarva!! Jag har till och med svårt att hålla mig för skratt, just nu när jag skriver detta inlägg!  Okej jag kanske är lite patetiskt, men hur roligt var inte den synen då - ni skulle ha sett det!

Det var längesedan jag fick mig ett sådant gott skratt helt spontant.
Jag skrattade inte åt henne, utan jag skrattade åt det jag såg. Och det var hilarious!!






Här är Evelinas inlägg om kvinnan i copy-shop ----> http://mswerner.blogg.se/

Måste komma igång med Biochemin nu - efter 3h lång paus, annars kommer ni få er ett gott skratt när resultaten i Biochemistry kommer.
Fast de säger ju att; ett gott skratt förlänger livet!

PS. Kvinnan på copy-shop sa till mig att hon ibland kopierar upp ett visst gammalt prov i flera exemplar, för att hon vet att de är väldigt populära och konstigt nog försvinner de ändå innan proven och dyker upp igen strax efteråt.

Hoppas att ni mår bra av det ni gör - ni som snor de!!
Det enda jag kan säga om er är att; ni har dålig självkänsla!
För visst mår ni bättre av att få 80% när "alla andra" bara får 60% - än om ni också var en av de som fick 60%??! Ni är sorgliga!


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Henny

HAHAHAHAHAAAAA jag minns den dagen. Herregud vad pinsamt det var. Och jag var val rodast som vanligt?

Du far borja skicka dit Krister istallet, da kommer ni fa allt gratis, det ar sa hon jobbar.

Tack for att du sager 30-40, jag o igge har haft massa diskutioner om det for han ar helt saker pa att hon ar UNDER 30!! Tsss

2009-02-24 @ 17:45:26
Postat av: Miss F

Okey, det där låter extremt kul! Älskar när man skrattar åt spontana ting! Vilken bild asså! =) Weey!

2009-02-24 @ 18:26:44
Postat av: EW

vad heter vår copyshop-kvinna! Det vore lite intressant!:)

2009-02-25 @ 00:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0