Biostatistics


Jag ville bli "exempted" från Biostatistics. Jag ansökte om det redan i somras och bifogade alla papper, intyg och stämplar. När jag kom till läraren tyckte han att det var lite roligt att jag kom såpass lång tid i förväg - för kursen börjar först nu till vårterminen. Jag var hos läraren alltså ett halvår tidigare.

Tror ni det hjälpte eller?!

Idag har vårterminen redan börjat. Och jag lovar och svär - jag har varit hos läraren 20 gånger hittills, 20gånger!!
Han har aldrig varit där och jag har till och med mejlat honom och frågat vilken dag jag kan komma. Han mejlade tillbaka; kom på måndag. Jag gick dit i måndags, men återigen var han inte där!

Jag började nästa lipa igår utanför hans låsta dörr.
Så tänkte ja: "nä, nu sätter jag mig här och sitter oavsett hur länge...tills han kommer!"

Men jag gick hem, och mejlade haonom om en exakt tid som jag kunde nå honom på.
Han skrev mellan kl. 12-14 på tisdag. Jag gick dit, och gissa vad?!

Han har slarvat bort alla mina papper!

Nu måste jag fixa om allt på nytt. Morr!



Kommentarer
Postat av: Grr

Polska systemet är så dumma. Inget beslut någonsin slutlig om du inte har undertecknat papper.



2009-02-19 @ 03:00:55
Postat av: E

blä. hata dumma lärare som fumlar så!

2009-02-19 @ 11:27:07
Postat av: Anonym

Ni snackar om dumma lärare som slarvar bort papper.. hehe dean's office tappade bort TVÅ ggr papper med alla stämplar från kurser som jag har klarat. Det kändes....

2009-02-19 @ 15:44:02
Postat av: Dida

Ack, så typiskt...lärare! Men men, inget i livet är lätt och gratis för den delen...! =)

2009-02-19 @ 17:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0