Biochemistry Test 4


Biochemistry-provet igår var OK.
Teorin var liknande som den varit på de tidigare proven, och "bilderna" var som de alltid varit - alltid kommer det någon jäkel som man inte pluggat in. Jag pluggade i och för sig bara 5dagar till provet, och det är en förbättring med 2 hela dagar sedan senaste provet. Det går åt rätt riktining! Hur som helst, det känns skönt att det är förbi - att det just tillhör gårdagen. Men den mest underbara känslan är att nästa (och sista!) Biochemistry-prov kommer är först i Maj månad, weii!

På kvällen gick jag på bio med mina vänner. Filmen vi såg hette "He´s just not into you" med Ben Affleck, Jennifer Aniston, Scarlet Johansson, Drew Barrymore m.fl - en riktigt chick-flick! Men jag älskar romantiska komedier, så nu tänkte jag ladda ner några och titta med Krister. Han blir nog förtjust i förslaget, hehe...

Nu ska jag slänga in en tvättmaskin, damma, dammsuga, duscha, tvätta håret och fräscha upp mig litegrann. Vid kl.14 ska jag iväg och dansa Street Dance, Jazz Funk och Oriental Mix. Shake that as! Vi får se hur det kommer gå, men en sak är säker - ovsett hur dansen går, så har jag iallafall en stor kroppsdel att shaka med! ;)


      Jag i Sahara-öknen; sommarlovet innan studierna började....



Kommentarer
Postat av: calle

samma här, det går åt rätt riktning nu. Känner att man pluggade på rätt sätt denna gång

2009-02-28 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0