Ania & Zuzia på besök!


Ja, vad händer hos mig då?

Jag har en förjävlig torr-hosta som vägrar gå bort, och ont i halsen som pricken över i:et. Imorgon ska jag till sjukhuset för att göra ett MRSA-prov (ska bli petad i näsan och rumphålet med en tops-pinne) - för att kolla om jag har multiresistenta bakterier inför min operation nästa vecka. Allt det är förståss INTE pga. förkylningen!

Hade en kompis över idag och vi kollade på film. Så skönt att vissa saker är som "förr" och att vissa människor faktiskt inte förändras så mycket/snabbt. Nu har jag kört hem henne och ska hoppa i säng. Tack för ikväll!

Min kusin och hennes lilla 4åriga dotter har varit och hälsat på i Sverige. Vi har plockat svamp och blåbär, varit på lekplatser, shoppat och grillat. En sväng till Borås Djurpark och ett Lisebergs-besök blev det med! Idag reste de hem. Å ena sidan är jag ledsen för det har varit roligt att ha de här, å andra sidan är jag glad - eftersom en 4åring medför enormt mycket kaos i vardagen, något som jag ändå har normalt! Likosm kaos upphöjt till 2.

Krister blev först utsedd till Zuzia´s (4åringen) pappa - enligt henne själv, därefter övergick det till hennes kille och numera tog de avsked som vänner. Barn är verkligen påhittiga!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0