Biochemistry-plugg


Imorgon har vi tenta i Biochemistry.

Ja, det skulle vara ganska skönt att klara det.
Men det får gå som det går.
Jag är liksom öppen för alla förslag och inget, verkligen inget kan förvåna mig här.
Jag är redo för vad som än händer!

Min ena kompis skrev nyss att hon fortfarande har 50sidor anteckningar att gå igenom, och att hon inte börjat med "bilderna" än. Jag tyckte det lät så roligt, för jag tänkte genast på Krister. Min kompis har fler sidor av anteckningar att gå igenom än vad Krister samlat på sig under de två första åren här, haha!

Jag har inte heller börjat med "bilderna" än. Men jag tror på mig själv, och jag är en tidsoptimist. Jag vet liksom inte riktigt vad 10 dagars plugg kan göra för underverk.
Och kul är det, men jag verkligen tror (naivt) att jag kommer lära mig hela Biochemi-kursen ikväll...



Rädda mig någon, om jag mår såhär efter Biochemin imorgon!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0