Livet som en berg- och dalbana


Timmarna går, dagarna går och det blir ingen "major plugg", vilket var utgångplanen. Jag gör saker som jag måste göra - många av de är skolrelaterade men någonstans vet jag att jag är mitt i en slappare period i skolan. Jag borde kanske oroa mig mer, eller åtminstone känna mig stressad eller ha ångest men det har jag inte.

Jag känner ingenting.
I mig finns bara lugn och ro.

Det tycker jag är skönt.
Efter Påsk brakar "helvetet" loss igen, då är det bara att knipa igen och köra på!

Livet är som en berg- och dalbana, upp och ner; men roligt är det!


 
                         Mina favoritord i låten: "Relax, take your time..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0