Kvinnor vs. män reklam


Eftersom jag skulle bli mer falsk och hemlighetsfull, ska jag inte lägga upp massa personliga eller roliga bilder eller skriva om allt kul och äkta som händer i mitt liv. Istället är jag mer "neutral"; jag ska lägga upp videon eller låtar som redan finns någonstans i Internet-världen. Det passar mig så bra!

Här kommer en rolig reklamfilm, som avspeglar lite hur vissa delar av livet kan vara...





Det blev middag igår hos Zarreen. Cecilia, Hanna, Kriser och jag njöt av maten, sällskapet och efterrätten. Sedan sprang Hanna och Cecilia för att göra sig iordning till festen som anordnades i Medyk. Själv var jag trött som faen, kollade lite serier med Krister och slumrade. I am a fan of sleeping!

Godmorron på er!



Kommentarer
Postat av: Kurdii

so j'vla skoooon du ar...Du skriver grymt bra!!!! :) diggar din blogg

2009-05-13 @ 10:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0