En verklig dröm



Det som in en viss person i mitt rum.
Personen satte sig på min säng.

- "Du är inte välkommen här, gå ut.", sa jag och pekade mot dörren.

- "Men ehm...va, varför då?"  velade personen fram.

- "Hör du fel eller?! GÅ UT sa jag!" - röt jag till då.

Personen lämnade då rummet, och kom aldrig mer tillbaka.

-------------------------------------------------------------------------------------

Det var en dröm.
Den kändes så äkta och verklig.
Jag vann, jag var stark.
Precis som jag är!
Kom bara.
Kom.




Kommentarer
Postat av: Krister

Kaxar du? Ska du ha stryk eller! :P

2009-04-30 @ 15:11:31
Postat av: Zee

Krister: det är två mot en så passa dig ;)

2009-05-01 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0