Att bli svensk!


Då har pollensäsongen officiellt börjat för min del. Årets första allergitablett är svald.

Förutom det så händer faktiskt inget speciellt just nu, förutom att jag fick filtret i kranen utbytt idag - då den sprutade åt alla håll i rummet förutom ner i vasken!

Igår blev det en joggingtur, jag joggade alldeles själv efter att alla mina grannar avbjöt min inbjudan. Då märkte jag det positiva med att jogga själv; att känna sig fri, vara ett med naturen och ha sitt eget tempo. Fast jag föredrar trots allt att springa i grupp för det blir mer motiverande. Så Hanna, Cecilia, Zarreen - ni slipper inte undan idag!

Och här kommer ett klipp så ni inte glömmer av vad det innebär att vara svensk!



Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så duktig som ger dig ut o joggar Olivia det borde jag också göra! :P Hipp hipp är så klockrent! Vi borde försöka se dem live någon gång när ni är här!

2009-04-23 @ 18:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0