Glad Påsk!



Påsklovet går alldeles för snabbt. Japp, då är det konstaterat. Jag ska strax sätta mig och planera in vilka aktiviteter jag ska hinna med, för det finns så mycket roligt att göra men dagarna blir bara färre och färre. Jag njuter för fullt!

Förra året på Påsk låg det massvis av snö överallt.
I år är det istället sol och vackert väder.

Så länge har vi rensat ut lite "skit" ur huset med mamma, rensat i trädgården, bränt löv och mindre kvistar, demolerat delar av huset, kört några vändor till sopptippen, firat Påsk, ätit massa godis och njutit av min pappas goda mat. Kvar återstår att träffa kompisar, vara på middgasbjudning, åka på shoppingrunda, göra ett besök på IKEA, Hemtex och andra diverse affärer och hänga lite på stan.

Jag fick en inbjudan till Florida i sommar, som jag funderar att tacka ja till. Trots att det kommer vara väldigt varmt där under den perioden, skulle det vara roligt, spännande och annorlunda att spendera sommarlovet på. Om inte hela sommarlovet, så åka dit några veckor iallafall. Vi får se!

Här kommer lite bilder från "fixardagen":





























Kommentarer
Postat av: Hanna

ååh har saknat er!!! Äntligen får du hålla på och fixa och dona i det nya huset =) Vi ses snart Oliven!! Hälsa Nasse!

2009-04-16 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0